ECBServices
 
   
   
A STRATÉGIÁHOZ RENDELT, JELENLEG HASZNÁLT ESZKÖZÖK  ÁTTEKINTÉSE
Különböző területeken tisztán látja a továbblépési lehetőségeket, de az eszközök alkalmazásában bizonytalan.

A marketingkommunikációnkban használható eszközök áttekintése során idézzük fel azokat a tulajdonságokat, melyek befolyásolhatják azt, hogy céljaink elérésére alkalmasak vagy sem. A felsorolt elemekre kattintva olvashatunk többet egy-egy eszközről.

A marketing eszközöket két nagy csoportba kategorizálhatjuk.

ATL eszközök
Klasszikusan a hagyományos marketing eszközök kerülnek ebbe a körbe.
- újsághirdetések
- rádióhirdetések
- TV reklámok
- közterületi megjelenések: óriásplakát, billboardok, megaboardok, ..

BTL eszközök
Minden ami nem ATL - above the line, azaz a vonal fölötti. Az ATL és BTL elnevezés a klasszikus céges könyvelési rendszerből következett. A régi boldog időkben marketinget a klasszikus marketingeszközökkel azonosították és zömmel nem is létezett más eszköz. Azaz a marketingköltések marketing könyvelési tételként jelentek meg. Az új formák azonban egyfajta bújtatott státuszt élveztek, csak egyéb tételként jelentek meg - bellow the line, azaz a vonal alatt.
- telemarketing
- webes megjelenések
- e-mail marketing
- újságbehúzás
- kiállításon megjelenés
- eseménytámogatás és szervezés
- POS megjelenések
- általános szponzoráció
- ... és még számos kreatív eszköz .









 
 
 
 
 
 
 

Az idő
dolgozhat nekünk,
de ellenünk is!
 
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
Kontakt: 30-218 4060 vidaszl@adatnet.hu